Перейти до основного вмісту

Секція 1. Комп’ютерно-орієнтовні технології в освіті.

 

ОНЛАЙН ОПИТУВАЛЬНИКИ ЯК ФОРМА ІНТЕРАКЦІЇ ПІД ЧАСДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЗВО

Бескорса О.С. 

ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНОГО СЕРВІСУ GOOGLE CALENDAR В ОСВІТНЬОМУПРОЦЕСІ

Бодненко Д.М., Задорожна П.В., Підвірна А.О., Чопенко В.С., Шарко С.Й.   

ПОРІВНЯННЯ МЕРЕЖНИХ СИМУЛЯТОРІВ,  ЩО ДОЦІЛЬНО ВИКОРИСТОВУВАТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІТ-ФАХІВЦІВ

Вакалюк Т.А., Кривохижа В.О.

ЕКСПЕРТИЗА ВІЛЬНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ОСВІТНЬОЇГАЛУЗІ

Величко В.Є.    

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ В ЕЛЕКТРОННОМУ НАВЧАННІ

Вембер В.П.     

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ  ГАЛУЗІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ

Вишневецька В. П.       

РОЗВИТОК ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ЗВО

Власенко К. В., Волков С. В., Лов’янова І. В., Сітак І. В.

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ LEARNINGAPPS  НА ЗАНЯТТЯХ З ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ

Возносименко Д.А.     

ЦИФРОВИЙ ОСВІТНІЙ ПОРТАЛ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ  ЯК СУЧАСНЕ СЕРЕДОВИЩЕ  ДЛЯ НАВЧАННЯ ТА КОМУНІКАЦІЇ

Гаврілова Л. Г.

ПРОБЛЕМАТИКА ВИБОРУ ТА РАЦІОНАЛЬНОГО ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ  В ОСВІТІ

Гацько В. В.     

ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ПЛАТФОРМ ДЛЯОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Гладченко О. В., Ратушняк Т. В.          

МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДОВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ

Годованюк Т.Л.           

РОЗВИНЕНЕ ВІЗУАЛЬНЕ МИСЛЕННЯ  ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ВІЗУАЛЬНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ

Друшляк М. Г. 

ПРИНЦИПИ ПРОЄКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ МАЙБУТНІХУЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Ішутіна О. Є.  

РОЗРОБКА РОЗПОДІЛЕНОЇ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОЇ ПЕРЕВІРКИ ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ  З ПРОГРАМУВАННЯ

Клочко О. Ю., Яскевич В.О.     

ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ СЕРВІСІВ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇВЧИТЕЛІВ

Коваленко В.В.

ОРГАНІЗАЦІЯ АНОНІМНИХ ОПИТУВАНЬ СТУДЕНТІВ

Котенко Н.О., Жирова Т.О.      

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОМП’ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНОЇТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГОПРАЦІВНИКА

Лебедик Л. В.  

ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Лисенко І.М.    

МОДЕЛЬ ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО КЛАСУ ВЧИТЕЛЕМ ПОЧАТКОЇШКОЛИ

Литвинова С.Г. 

ФУНКЦІОНАЛЬНО-ГРАФІЧНІ МЕТОДИ РОЗВ’ЯЗАННЯ РІВНЯНЬ З ПАРАМЕТРАМИ З ВИКОРИСТАННЯМ  СИСТЕМ КОМП’ЮТЕРНОЇ МАТЕМАТИКИ

Локазюк О. В., Мороз М. Е.  

POWER BI ДЛЯ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ І АНАЛІЗУ ДАНИХ  ДЛЯ ФАХІВЦІВ, НАУКОВЦІВ І СТУДЕНТІВ

Машкіна І.В., Носенко Т.І.    

ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ  І КУРСУ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ  В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ

Мельник І. Ю., Задерей П. В., Задерей Н. М., Нефьодова Г. Д. 

ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ РЕСУРСІВ  У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Наумов А.О.         

ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ЗОРУ  У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ

Нерсезашвілі Р.З., Гайдучок О.В.  

МОДЕЛЬ АДАПТИВНОЇ СИСТЕМИ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ТА ПЕРСОНАЛІЗАЦІЇПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Осадчий В. В., Осадча К. П.  

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ  В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

Поясок Т. Б., Беспарточна О. І. 

ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ І СЕРВИСІВ В УМОВАХДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ

Прошкін В.В.  

ПОБУДОВА ПАКЕТНИМ МЕТОДОМ ТАБЛИЦЬ КЕЛІ СКІНЧЕННИХ ГРУП

Радченко С.П.  

СЕРВІСИ ІНТЕРНЕТУ ЯК ІНСТРУМЕНТ СПРИЯННЯ  ТА ПІДТРИМКИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

Скоробрещук Г.М. 

ДІЯЛЬНІСТЬ БІБЛІОТЕКИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ НА ОСНОВІ СУЧАСНИХ  ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Стрельніков В. Ю.   

ПРОЄКТУВАННЯ СИСТЕМИ АРХІВАЦІЇ ДОКУМЕНТІВ  В СИСТЕМІ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ  В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Сулима Д.О.    

ВИКОРИСТАННЯ CLASSTIME У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ

Тарасенко О.В. 

ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВОГО ВИМІРЮВАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ «EINSTEIN» НА УРОКАХ ФІЗИКИ  ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ

Топольник Я.В., Сипчук Є.Ю.   

ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗА ДОПОМОГОЮКОМП’ЮТЕРНО-ІМІТАЦІЙНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Тулашвілі Ю. Й., Лук’янчук Ю. А.       

КОМП’ЮТЕРНА ТЕХНОЛОГІЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ОЦІНОК СТУДЕНТІВ

Федорчук Є.Н.  

ПРОЄКТУВАННЯ СТРУКТУРИ І ЗМІСТУ КУРСУ  З МЕДІАГРАМОТНОСТІ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА З ВИКОРИСТАННЯМ ІК-ТЕХНОЛОГІЙ

Хмарна Л. В.    

ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ПІДГОТОВКИМАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЕОР

Юрченко А. О., Бобровицька С. Ф., Семеніхіна О. В.

Коментарі