ОНЛАЙН ОПИТУВАЛЬНИКИ ЯК ФОРМА ІНТЕРАКЦІЇ ПІД ЧАСДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЗВО
Бескорса О.С.
ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНОГО СЕРВІСУ GOOGLE CALENDAR В ОСВІТНЬОМУПРОЦЕСІ
Бодненко Д.М., Задорожна П.В., Підвірна А.О., Чопенко В.С., Шарко С.Й.
ПОРІВНЯННЯ МЕРЕЖНИХ СИМУЛЯТОРІВ, ЩО ДОЦІЛЬНО ВИКОРИСТОВУВАТИ ДЛЯ НАВЧАННЯ
ІТ-ФАХІВЦІВ
Вакалюк Т.А., Кривохижа В.О.
ЕКСПЕРТИЗА ВІЛЬНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ОСВІТНЬОЇГАЛУЗІ
Величко В.Є.
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ В ЕЛЕКТРОННОМУ НАВЧАННІ
Вембер В.П.
Вишневецька В. П.
РОЗВИТОК ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ЗВО
Власенко К. В., Волков С. В., Лов’янова І. В., Сітак І. В.
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ LEARNINGAPPS НА ЗАНЯТТЯХ З ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ
Возносименко Д.А.
Гаврілова Л. Г.
ПРОБЛЕМАТИКА ВИБОРУ ТА РАЦІОНАЛЬНОГО ЗАСТОСУВАННЯ
ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ
Гацько В. В.
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ПЛАТФОРМ ДЛЯОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Гладченко О. В., Ратушняк Т. В.
Годованюк Т.Л.
Друшляк М. Г.
ПРИНЦИПИ ПРОЄКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ МАЙБУТНІХУЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Ішутіна О. Є.
РОЗРОБКА РОЗПОДІЛЕНОЇ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОЇ ПЕРЕВІРКИ
ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ З ПРОГРАМУВАННЯ
Клочко О. Ю., Яскевич В.О.
ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ СЕРВІСІВ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇВЧИТЕЛІВ
Коваленко В.В.
ОРГАНІЗАЦІЯ АНОНІМНИХ ОПИТУВАНЬ СТУДЕНТІВ
Котенко Н.О., Жирова Т.О.
Лебедик Л. В.
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Лисенко І.М.
МОДЕЛЬ ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОГО КЛАСУ ВЧИТЕЛЕМ ПОЧАТКОЇШКОЛИ
Литвинова С.Г.
Локазюк О. В., Мороз М. Е.
POWER BI ДЛЯ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ І АНАЛІЗУ ДАНИХ ДЛЯ ФАХІВЦІВ, НАУКОВЦІВ І СТУДЕНТІВ
Машкіна І.В., Носенко Т.І.
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ І КУРСУ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ
Мельник І. Ю., Задерей П. В., Задерей Н. М., Нефьодова Г. Д.
ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ
ВИЩОЇ ШКОЛИ
Наумов А.О.
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ЗОРУ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ
Нерсезашвілі Р.З., Гайдучок О.В.
Осадчий В. В., Осадча К. П.
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
Поясок Т. Б., Беспарточна О. І.
ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ І СЕРВИСІВ В УМОВАХДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ
Прошкін В.В.
ПОБУДОВА ПАКЕТНИМ МЕТОДОМ ТАБЛИЦЬ КЕЛІ СКІНЧЕННИХ ГРУП
Радченко С.П.
СЕРВІСИ ІНТЕРНЕТУ ЯК ІНСТРУМЕНТ СПРИЯННЯ ТА ПІДТРИМКИ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
Скоробрещук Г.М.
ДІЯЛЬНІСТЬ БІБЛІОТЕКИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ НА ОСНОВІ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Стрельніков В. Ю.
Сулима Д.О.
ВИКОРИСТАННЯ CLASSTIME У НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ
Тарасенко О.В.
Топольник Я.В., Сипчук Є.Ю.
Тулашвілі Ю. Й., Лук’янчук Ю. А.
КОМП’ЮТЕРНА ТЕХНОЛОГІЯ ПРОГНОЗУВАННЯ ОЦІНОК СТУДЕНТІВ
Федорчук Є.Н.
Хмарна Л. В.
Юрченко А. О., Бобровицька С. Ф., Семеніхіна О. В.
Коментарі
Дописати коментар